مرجع تخصصی ون

ون سنتر_معرفی بهترین ون ها

مرجع تخصصی ون

ون سنتر_معرفی بهترین ون ها

  • ۰
  • ۰

چانگان cs35

کراس اور چانگان

Crossover CS35 با نام تجاری چانگان Changan در بازار روسیه در دسامبر 2013 ظاهر شد. این SUV دارای طول 4160 میلی متر ، عرض - 1810 میلی متر ، طول و 1670 میلی متر است. پایه چرخ 2560 میلی متر است. کف صاف خودرو و فاصله کافی از 180 میلی متر - ضمانتی که Changan CS35 در هنگام خروج از بزرگراه احساس اطمینان می کند.

با این وجود ، لازم به یادآوری است که درایو کامل این خودرو ارائه نشده است. Changan CS35 به طور انحصاری با پیشرانه جلویی و موتور بنزینی 1.6 لیتری 113 اسب بخار عرضه می شود که مطابق با استاندارد یورو 4 است. علاوه بر گیربکس دستی ، یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته از شرکت ژاپنی Aisin ، یکی از رهبران جهان در زمینه تولید گیربکس ارائه می شود. شتاب تا صد با انتقال خودکار 15 ثانیه طول می کشد و 14 ثانیه در یک مجموعه کامل با گیربکس دستی. حداکثر سرعت ممکن خودرو 180 کیلومتر در ساعت است.

CS35 با گیربکس دستی مصرف سوخت 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر ، 5.5 لیتر در 100 کیلومتر در خارج از شهر و متوسط ​​مصرف سوخت 6.8 لیتر در 100 کیلومتر است. این نوع با گیربکس اتوماتیک ، مصرف سوخت 9/8 لیتر در هر 100 کیلومتر در شهر ، در خارج از شهر 5.8 لیتر در 100 کیلومتر ، و متوسط ​​مصرف سوخت 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است. طراحی بیرونی SUV به سبکی مدرن ساخته شده است. شکل هماهنگ بدن ، خطوط دیدنی اطراف قوسهای چرخ ، پرانرژی ، با تاکید بر سرعت بخشیدن به خط جانبی از بال جلو به چراغهای عقب. آنتن باله کوسه روی پشت بام.

لوازم یدکی چانگان cs35

فروشگاه چین یدک توس بزگ ترین وارد کننده و فروشنده مستقیم لوازم یدکی چانگان در ایران می باشد و قطعات یدکی چانگان مدل cs35 از پر فروش ترین و کلیدی ترین محصولات این فروشگاه می باشد. 

علاوه بر امکان خرید لوازم یدکی چانگان از طریق وب سایت، می توانید بصورت حضوری هم به فروشگاه چین یدک توس مراجعه کنید.

 

درباره چانگان سی اس 35

نوار سیاه که از لعاب تا پنجمین درب با آرم مارک تجاری فاصله دارد می توان یک طراح نام برد. تصویر اپتیک جلوی مدرن و چراغهای قدرتمند را تکمیل کنید. در داخل ، همه چیز در جای خود است. صندلی های جلوی چمن از پشتیبانی جانبی برجسته برخوردار هستند. پشت پا کافی است.

اما صندوق عقب کوچک است - تنها 337 لیتر. درست است ، اگر ردیف عقب را جمع کنید ، 1251 لیتر دریافت می کنید ، به علاوه یک کف صاف. این خودرو در چهار سطح تریم ارائه می شود ، سه مدل اول استاندارد ، آسایش و لوکس با گیربکس پنج سرعته دستی ، چهارم - لوکس با گیربکس اتوماتیک چهار سرعته. نسخه استاندارد دارای کیسه هوا درایور ، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز ، اثاثه یا لوازم داخلی پارچه ، کمک ترمز اضطراری ، سیستم صوتی شش بلندگو ، پنجره های برقی جلو و فرمان قابل تنظیم با ارتفاع است.

این خودرو در پکیج Comfort علاوه بر مجهز بودن به مونت نصب صندلی کودک IsoFix ، ریل های سقفی ، سیستم ضد سرقت استاندارد ، سنسورهای پارکینگ ، آینه های دید عقب با تکرار کننده های سیگنال چرخشی ، رایانه ای روی صفحه با صفحه نمایش چند منظوره ، تهویه مطبوع ، ویندوز برقی عقب ، قطعات یدکی با اندازه کامل ، موسیقی با USB ، AUX ، CD / MP3 و کیسه هوا اضافی برای سرنشین جلو. مجموعه کامل لوکس با گیربکس مکانیکی علاوه بر این مجهز به کیسه های هوا جانبی و کیسه های هوا پرده ای ، سنسورهای پارکینگ عقب ، سانروف برقی ، آینه های برقی تاشو عقب و خروجی 12 ولت است. اثاثه یا لوازم داخلی ، صندلی فرمان و صندلی ها از چرم اصل ساخته شده اند.

 

شاید دوست داشته باشید: 

بهترین ون های مسافرتی لوکس

 

  • ۹۹/۰۵/۱۵
  • حمید امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی